hay.henny@gmail.com

Dikt har ingenting med det å gjøre


Det er dette jeg vil ha. Ikke deg. 
Jeg er ikke ferdig med det.
Vi spiser frokost klokken fire på ettermiddagen.
Blåbærpai.
Jeg bryr meg ikke. Du er naken.
Jeg liker deg.

Musling. Vi ser bra ut.
Er dårlige.
Jeg kaster opp med døren åpen. Du ser på TV.
Kyss meg på kneet, jeg falt igår.
Du skjønner det ikke.
Jeg skjønner det ikke selv.

Vi er sorte hull.
Spiser opp alt.
Jeg kjenner deg bak meg og vet ikke hva jeg skal tenke.
Du styker over lårene mine og vi går hjem.
Jeg ler av ting jeg ikke ville ledd av om det var en annen som sa det.
Skal og vil ikke.

Du låser opp døren og jeg går ut i solen.
Du skal jobbe med skolen idag, jeg skal ligge å se Gossip Girl online.
Dusjer ikke. Lukter din svette.
Blir til slutt nødt og gråter i lakenet.
Bytter laken.
Kysser mine egne knær.

- Hay.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar