hay.henny@gmail.com

Noen ganger synes jeg er det er så vanskelig. Leter etter ansikter. Ditt ansikt mot  mitt ansikt i døråpningen. Kommer nærmere, puster varmt i øret. Og da lukkes en dør, mens en annen åpnes et annet sted. Oslo. Og andre relasjoner, tanker, følelser. Jeg har følelser for deg. Følelser når jeg våkner, når jeg sover, når jeg drikker kaffe eller, noe helt annet. Når jeg tar på strømpebuksene, grer håret, kikker inn i speilet, inn i øynene. Store øyne. Mørkt hår, nå. Og når jeg går ned gaten og fryser skulle jeg ønske du gikk sammen med meg. Når jeg går ned gaten skulle jeg ønske den var tom, og at jeg kunne være helt alene. Du er en av dem som ikke er så flink med ord, tror jeg. Må sitte i stillhet. Må føle frem. Sitter her alene med en varmeflaske på magen og får ikke gjort noen ting. Klamme hender. Konsentrasjonsvansker, hun har konsentrasjonsvansker, ok, takk, du kan gå nå.

- Hay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar