hay.henny@gmail.com

EX.2

Pels. Mykt. Hun blør på innsiden og på utsiden. Dyret slutter ikke å skrape. Tenk om jeg er syk. Hun er mikrosoft. Han nærmer seg. Og duken er så hvit at
jeg tenkte på begravelser - Pudder? Pudder!, Tor Åge Bringsværd.

Vi zoomer inn. Ekstremt. Han har pene øyne. Han lukker øynene. Jeg går.
En piksel «bildeelement» er et av mange små punkter som tilsammen utgjør en representasjon av et bilde.
Intensiteten kan variere. Jeg presser pannen mot brystet. Stekker ut armene
jeg går         det piper i ørene

Jeg putter en sukkerbit i munnen og tygger    det knaser
Lener meg mot skulderen din
jeg kan ikke være lykkelig, det er umulig for meg
intimiteten gir meg angst i hjertet og jeg putter diamanten i munnen

Hun er vanvittig vakker         det er nesten så det gjør vondt å se på henne.
Mikrosoft.

Bildene er hud.
Ekstrem innzooming på hud.
Kamera er Macbook Pro.
Jeg vil ha intimitet. Ekstrem nærhet. Absurd, utilgjengelig, tilgjengelig, uforløst, nærhet, fra innsiden, på utsiden, jeg vil gi deg alt uten å tørre. Prosjektet heter: Mikrosoft.
Selvportrett. Overvåkning. Motivasjon: Læring           å påvirke          å kontrollere.  Selvportrett er en sjanger innen tegne- og malekunsten (dette er fotografi) der kunstneren portretterer seg selv.
-       Det ble en ikke uvanlig foreteelse fra omkring 1500-tallet av.

Jeg tror jeg har fått en ny føflekk på armen.
Det surkler i brystet.
Én 20 pk Paramount Rød.

Samfunnet er blasert. Vi betyr ingenting lengere. Vi betyr alt.
Jeg legger meg helt helt inntil deg og blir varm        huden limes sammen. Grotesk.
Sammenstillingen mellom det myke og harde, mellom fargen og pixlene.
Et digitalt malerisk uttrykk. - Jeg er gud.
Hun kontrollerer himmelen, luften, havet, jorda. Hardt. 


- Hay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar