hay.henny@gmail.com
Det begynner igjen jeg vet ikke hva det er men jeg begynner å gråte ukontrollert igjen gråter bort eyelinern og det blir flekker på kjolen og vann på solbrillene hode er så sjukt tungt i sola jeg drikker men får vondt i hode å må gå hjem jeg kjøper en pepsi max på veien hjem men det kjennes ut som om dette er helvete og jeg burde dø jeg klarer ikke høre deg eller svare men du ligger inntil og likevel gråter jeg jeg orker ikke å leve sånn som nå jeg klarer ikke å sparke meg selv denne gangen jeg gir heller opp slik alle andre jeg snakker stygt om gir opp jeg orker ikke skjekke mailen går ikke på skolen og alle spør hvorfor jeg ikke kommer men jeg ler og sier orker ikke men det er ikke morsomt det er bare trist tragisk blir sittende stille mens alle klarer å prate som normalt og jeg føler jeg har lurt deg og lurer på om du føler jeg har lurt deg for jeg var ikke sånn jeg var ikke så jævlig deprimert da men nå vil jeg helst bare slutte å eksistere for jeg orker ikke å være ute jeg orker ikke være inne jeg orker ikke å være sammen med noen jeg orker ikke å ikke ha deg her heller men jeg skjønner jeg er villt ulykkelig nå som jeg burde være lykkelig jeg burde ha det bra for jeg har byen og sol og han å sove med men fy faen å ulykkelig jeg kjenner meg langt inne i hjertet og hele kroppen rister av sinne for meg selv jeg vil kaste opp til jeg er tom jeg vil vrenges drepes mens jeg vet at verden faller fra hverandre nå og folk blir borte men jeg klarer ikke å lese avisene heller klarer ikke spise jordbærene jeg kjøpte på butikken klarer ikke å være glad klarer ikke å vise sympati med andre enn meg selv stenger meg inne stenger meg ute på balkongen stenger igjen kroppen og hjertet gjør ikke det bare ljuger bare kikker i gulvet og smiler når jeg kikker opp jeg vet ikke en gang om alle merker det vet ikke hvor meningsløst det egentlig er å prøve en gang så jeg hører på Lana del Ray og Bright Eyes jeg vet ikke hvorfor jeg gidder for jeg gjør det bare halvveis ikke en gang det selvom jeg prøver for jeg vil ha deg og ikke gjøre det ulykkelig men jeg kan ikke forstå hva jeg mangler så jeg kan ikke fikse meg selv nå jeg gidder ikke vil ikke orker det ikke legger meg ned for å dø heller

- Hay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar