hay.henny@gmail.com
Alt klør liksom litt hele tiden nå på denne tiden av året. Jeg får flekker på huden der hvor jeg har klødd så mye at huden har blitt hvit og tørr. Spytter og gnir. Og, vi har de norske eplene. Best i verden. Nå på året. Jeg kler på meg den brune høstfrakken min og skjerf, tar med meg det nye kameraet mitt ut og går. Olympus Zoom2000. Leter etter de rene hagene. Vurderer å bare slutte på det jævla universitetet. Jeg vil ikke skrive oppgaver. Jeg vil gå rundt i Oslo fra sånn ca. 16.00 til 22.00 hver dag. Jeg hører bare på Frank Ocean - Lost, nå. Se hvordan alt forandrer seg. Sokken glir ned og blek legg-hud stikker frem. Jeg vil gå, bli svett i nakken. Spise epler. Ta bilder med det nye kameraet mitt. Bli blekere og blekere og rød og vente på snøen. Kløe fra skjerfet. Ikke skrive oppgaver om triumfbuer. Ikke sitte inne å være kvalm. Klø og spise epler. Hvit hud. Melkeblod. Hjertet mitt hamrer så hardt nå, herregud.

- Hay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar