hay.henny@gmail.com
Alt er så krampeaktig og jeg klarer ikke å være glad nå og jeg fortsetter bare å høre på Broder Daniel og blir tristere av det selvfølgelig og jeg orker ikke lese jeg orker ikke se film jeg orker ikke å se TV når jeg kommer hjem fra jobb røyker jeg en eller to sigaretter før jeg kolapser i sengen og det lukter svette fra marerittene jeg fortsetter å ha jeg gidder ikke bytte på sengen lakenet krøller seg og jeg holder rundt de gamle bamsene mine krampe men jeg tror ikke det hjelper og mamma spør meg hva jeg har gjort jeg sier at jeg kuttet meg hun sier ikke med vilje vel og jeg sier nei selvfølgelig ikke jeg er for gammel for det nå jeg husker ikke hva som skjedde sier jeg men jeg husker at jeg satt på doen å gråt i en time og det hjelper aldri det skjønner jeg først etterpå men på badet lukter det ikke svette og da sovner jeg på flisene det lukter såpe og giftig nå er det tomt


- Hay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar