hay.henny@gmail.com
Nå viser jeg deg byen min. Den jeg hater. Og jeg kaster opp etter å ha drukket for mye gin. En gammel gris drar i meg og vil kysse. Folk jeg ikke vil se i øynene. Jeg vil ikke fortelle om Oslo og Blindern og jeg vil ikke høre. Drikker mer. Men du er her. I denne drittbyen og du kysser meg selvom jeg har kastet opp. Og du sier at grisen må gå og at vi kan ta taxi hjem. Drittby. Og du sier, jeg blir noen dager til. Og jeg tenker, ja. Er for sliten til å gjøre noe annet enn å ligge. Og glad, selvom byen er dritt.


- Hay.

2 kommentarer:

  1. Jeg har drukket så mye appelsinjuiceholdige drinker i det siste. I sted drakk jeg appelsinjuice med pappa som jeg ikke har sett på tre uker. Smakte rart.

    Du må se indre rom på samtidskunstmuseet av Per Inge Bjørlo. Den står der permanent så du har all verdens med tid.
    Har du oppdaget taket like ved kubaparken og kiellands man kan snike seg opp på, og sitte på.
    Ikke for å romantisere ellerno, men jeg elsker å kjenne en by så godt som jeg kjenner Oslo og så er jeg nødt til å flytte.

    God sommer Hay.

    SvarSlett
  2. JEG SKAL FLYTTE TIL TRONDHEIM! </3 gjør vondt. Nyt oslo for meg. Donnerer veibeskrivelse til taket på mail men ikke på et kommentarfelt i all offentlighet altså. God sommer og natt!

    SvarSlett