hay.henny@gmail.com
Idag våkna jeg halv seks på morgenen. Spiste halve frokosten min. Sovnet igjen, sov til ett. Jeg drømte om turning. Jeg er fremdeles trøtt. Tenkte kanskje å svømme idag, men vet ikke om jeg orker, på fredagen svømte jeg 4 kilometer. Jeg tror ikke klorvannet er sånn superbra for huden min. Kanskje løpe istede, har kjøpt nye løpesko. Jeg tenkte at på lørdagen skulle jeg dele alt med deg, fortelle deg hva som skjedde, men så drakk jeg en flaske cava og sju øl og følte fremdeles ikke for det, så jeg lot det være. Brakk meg på vei hjem, og noen bestilte taxi, kjørte meg hjem. Og jeg har funnet ut at jeg liker dette mye bedre nå. Ikke være med noen, sove så lenge jeg vil, spise bær, selvom de ikke er gode ennå, prøve å lese alle bøkene til Tor Åge Bringsværd, tenke mye, begyne å røyke igjen, begyne å ta med lommelærke på byen igjen, begyne å sminke meg mer igjen. Kjøpe de tingene jeg vil ha. Jeg kjenner helt ærlig, at jeg ikke trenger noen akkurat nå. At jeg har det best alene, sånn har det jo alltid vært. Jeg går mest å venter på å kunne reise herfra nå. Har bestillt en flybillett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar