hay.henny@gmail.com

EX.1:

Mikrosoft.
Frustrasjonen over å aldri komme nærme nok er der alltid.
En piksel «bildeelement» er et av mange små punkter som tilsammen utgjør en representasjon av et bilde.
Fargen og intensiteten på hvert punkt kan variere.
Frustrasjonen over å aldri komme nærme nok er der alltid.                  Zoom inn.
Du løfter meg opp          og plasserer meg midt oppi det hele du roper Pepsi Max og jeg tenker på kreft
Tenk om jeg er syk



Vi går så nærme at vi ikke lenger kan se hverandre klart. Jeg vil gi deg alt. Klarer ikke å stole på deg.  Hun er mikrosoft.

Hun er min bauta.

Drikker limesaft og spiser tørre kjeks spiser bløtkokt egg med salt
spiser jordbær med sukker               mikrosoft.
Mykt
Pixelert
Frustrasjonen over å aldri komme nærme nok er der alltid. Huden din er glatt. Nå forteller jeg deg alle løgnene mine.
Du stiller aldri spørsmål.

Jeg lener hodet mot skulderen din på butikken
knyter knærne rundt hoftene
jeg er trøtt og hodet er tungt nå
Han puster henne varmt i øret når han kommer hjem fra butikken        jeg skrur på kameraet.

- Hay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar