hay.henny@gmail.com
Tentakel er et fint ord hvisker jeg til meg selv hjertet hopper fremdles når du sender meg hjerter og jeg tørr ikke sende de tilbake jeg vil bare se deg og legge armene rundt halsen din tentakel låse meg tentakel jeg har så sjukt mye og så sjukt lite samtidig jeg skriver dårlige ting som nå og klarer ikke å tenke på eksamen eksamen eksamen tenker på tentakler og juger har 10 kroner på kortet og du sender meg et hjerte når jeg sier jeg ikke vil låne pengene dine men at du er flott jeg trenger penger til cigaretter og viiin jeg vil bare ha det og deg og jeg vil ikke at sommeren skal komme jeg vil at det skal være nå det er mye som skal gjøres det er eksamen og hjerter og tentakler og dåååårlige tekster unnskyld med bakgrunnsmusikken fra krimmen på NRK nett-tv det lukter appelsin og chloé parfyme drikker te for å ikke bli sulten unnskyld men jeg vil ikke ha noe annet leser Bukowski til jeg sovner og dusjer lenge dagen etter før jeg ser deg og forteller om tentakler og NRK jeg kjenner så godt hvor irriterende jeg er unnskyld unnskyld unnskyld vi må snakke mer om tentakler appelsiner sjokolade og eksamen men åh det er vanskelig låser meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar