hay.henny@gmail.com



Skulle ønske jeg var Erika. (Leser den gamle bloggen).
Skulle ønske jeg hadde ord
jeg er helt sjukt uinspirert.
Drikker bare for mye kaffe, har begynt å røyke de billige sigarettene, Paramount, shit, jeg må slutte å røyke igjen, tenker på hva jeg skal ha på meg, ser på Gossip Girl, er blakk selvfølgelig, drikker vann på hverdagene vin i helgene, kliner eller spyr, våkner opp med deg, savner deg når du går, du kysser knærne mine, du gir meg en diamant, jeg trenger bare deg, klipper håret, går med hettegenser, ønsker meg tynne lår og silkekjoler, noe elegant, blomster og mer vin, sol og park, vi tar med sjokolade og pannekaker og legger oss i Slottsparken, jeg (hun) leser Bukowski og du (han) leser Woolf, ligger inntil og kjenner lukten din, jeg har begynt å kjenne hva som er din lukt nå, kjenner min lukt, Chloé, og gress vår kulde sol vinen tyggis.

- Hay.

1 kommentar: