hay.henny@gmail.com
32.
Et bilde av skog. Et bilde av øyne. Et bilde av kjønn.
Jeg hadde glemt å skru av varmeovnen da jeg dro. Nå er det syden her. Fremdles alene hjemme. Trøtt. Jeg hører på The Cramps. Puppene mine har blitt større, jeg måtte le da jeg kikket på meg selv i speilet. Jeg er så trøtt. 
I går drakk vi øl ute, jeg kjøpte en pakke røyk, orker ikke slutte nå. 2 menn spør om å få telefonnummeret mitt, vil ta meg med, drikke en kaffe. Jeg går hjem alene.
Naken. Skogen. Søvnen.
Mann nr.1 ringer idag, jeg tar ikke telefonen, han ringer en gang til, litt senere, jeg tar ikke telefonen, sender han en sms, skriver: Jeg liker ikke å snakke i telefonen. Så, han svarer ikke med en gang og jeg tenker, idiot. Etterhvert spør han om vi kan treffes. Jeg skriver, møt meg i morgen kveld, jeg skal ut å drikke øl.
Alene i skogen. Sovner nå.

- Hay.

2 kommentarer: