hay.henny@gmail.com
Hvite skjorter henger til tørk i vinduene på rommet mitt. Hvitt som snø, det hvite på øyet, egg og jeg vil. Hvis jeg hadde visst hvor mye jeg ville føle, vet jeg ikke hva jeg ville gjort nå. Han. Fletter håret som har blitt langt og legger ansiktet ned i vasken med vann. Drikker et glass med whisky og pusser tennene. Jeg begynner å blø. Blod i munnen, blod på fingrene, blod på lårene. Han styker ryggen, rompeballene og kysser halsen. Han. Jeg. Slør for øynene. Vi sover i hvitt laken, jeg våkner klokken fem og vil ligge med deg, du klemmer meg til jeg ikke får puste og jeg sovner i armene dine igjen, alt er hvitt. Han og jeg. Våkner igjen klokken ni, vi ligger sammen og han sovner igjen, jeg er våken, jeg er sjukt våken. Leser Marquis de Sade, 120 Days of Sodom.


- Hay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar