hay.henny@gmail.com
Jeg skriver noen ganger ned ting på telefonen. Deler fra min utboks som aldri går ut bare.


Samler blod.


Du kan se at jeg ikke er en sånn jente som løper når jeg løper over veien. Kløne.


Når man er mer opptatt av å kjenne på hverandres kjønnsorganer fremfor ritualet dans.


Jeg liker gutter som sykler med store sykkellåser over brystet. Det viser at de bryr seg om noe. At sykkelen ikke skal bli stjålet.


Alvorlig svett.


Glødende foster.


Jeg tenker, hun teller skrittene sine med smale lepper mens hun går slanketuren sin. Tidlig på morgenen en tirsdag.



- Hay.

2 kommentarer:

  1. Loves of a blonde vil jeg se hele av en gang. will do soon

    SvarSlett
  2. Du må se revevideoen jeg har postet på bloggen min! Jeg kom til å tenke på denne bloggen da jeg så den igjen for tiende gang nå.

    SvarSlett